Visa и MasterCard ще продават информация за покупките на своите клиенти
Най-големите разплащателни системи Visa и MasterCard се готвят да започнат нов бизнес като продават на рекламни агенции покупателната история на своите клиенти, което следва да повиши многократно ефективността на целевите реклами в интернет, съобщава вестник Wall Street Journal, цитиран от агенция Фокус.
Експерти смятат, че подобна новост ще се превърне в истинска революция в света на рекламата, защото ще позволи интегрирането на виртуалната дейност на хората с техните предпочитания в реалния живот.
Според изданието, в момента Visa и MasterCard проучват възможните варианти за създаване на обща база данни с покупките на своите клиенти, достъпът до която ще се предлага на рекламните агенции.
В момента целевата реклама се базира основно на ползването на онлайн търсачките от потребителите, което реално не е свързано с техните нужди в реалния живот, отбелязва вестникът.
Яна Вичева
Публикувай нов коментар