И богатите се нуждаят от... любов
Фирмата Gray & Farrar International успешно свързва всеки двама от трима клиенти годишно и едва около 10% от запознанствата не завършват с брак
08:07, 04 Юли, 2011 0 коментара
И милиардерите имат нужда от любов, но... някои нямат време да я открият. За тях се грижи екип от осем квалифицирани експерти от Gray & Farrar International, които през последните 23 години са направили състояние, "събирайки" търсещи романтика богаташи.
В елегантна къща на "Бъркли скуеър" в Лондон Върджиния Суийтингъм и съветниците й откриват подходящи партньори за клиентите си срещу комисиони от 24 до 93 хил. щ. долара. Петдесет и три годишната Суийтингъм споделя, че "има много богати самотни хора, които са готови да платят щедро в замяна на дискретност". Дамата разполага с клиентска база от 750 мъже и 750 жени на средна възраст около 40 години. Най-младият "член от списъка" е "амбициозен и целеустремен" 22-годишен младеж, а най-възрастният - "над 70-годишен, с огромно чувство за изтънчен хумор".
Огромното натоварване е най-сериозната бариера пред богатите да си намерят партньор по сърце, обяснява Суийтингъм, самотна майка на четири деца. По думите нейните клиенти "искат да се срещнат с нови хора, да влязат в нови социални кръгове по достоен начин".
Суийтингъм започва бизнеса на обикновена кухненска маса през 1983-а. Първите й клиенти са 32-годишен офицер от британската армия и прелестна 27-годишна блондинка - фирмен мениджър. Срещу комисиона от 575 англ. лири от всеки двамата се запознават и днес са щастливо "бракувани" с три деца.
Суийтингъм е горда, че фирмата й успешно свързва всеки двама от трима клиенти годишно и "едва около 10% от запознанствата не завършват с брак". Най-важното в работата й е дискретността. Тя не поддържа компютърна база от данни за клиентите си от съображения за сигурност и почти всичко се обработва на ръка.
Грижливото проучване е първостепенната задача на фирмата. Потенциалните клиенти "се гледат през рентген", преди да бъдат поканени на първата от двете първоначални срещи, на които се обсъждат демографските им особености и причините за неуспеха на предишните им връзки. Суийтингъм споделя, че главната причина за разрива между заможните е неуспехът на двойките да приемат начина на живот на партньора си.
"Днешните самотни богаташи между 25 и 40-годишна възраст водят скитнически живот", е заключението на дамата за основната й клиентела. Затова най-важно за тях е да срещнат някого, който ще ги разбере. Това са хора, чийто живот протича между ВИП-залите, частните самолети и хотелските стаи. И всичките искат да намерят "половинка", с която да се обвържат законно.
Суийтингъм смята, че изпълнението на задачата й граничи с науката и нейните клиенти определят опита да се свържат със сродна душа като терапевтично приключение. Обикновено при откриване на подходящи кандидати мъжът се обажда пръв, а първата среща е на вечеря. След това думата има природата. Когато клиенти, които трябва да се срещнат, са в чужбина, за тях се урежда видеоконферентен разговор.
Суийтингъм смята, че най-голямата промяна в бизнеса й за самотни сърца през последните две десетилетия е ръстът на задграничните клиенти на фирмата и техният променлив начин на живот. Статистиката на дамата показва, че през последните десет години има 20% спад на разводите между хората, които е събрала. Сега те са под 40 на сто и продължават да намаляват. Според нея тази цифра е жизненоважна за развитието на бизнеса на Gray & Farrar, особено в Шанхай - град, пълен с богати мъже и жени и един от най-бързо нарастващите градски пазари на компанията.
На най-старото предизвикателство в света "мъж търси жена - жена търси мъж" са посветени телевизионни шоу програми като "Запознанства за милионери" и множество електронни сайтове като Loveplot, Manhunt и UglyBug Ball. Веднъж създателят на UglyBug Ball Хауърд Джеймс споделил пред английския вестник "Сън", че сайтът му е "за хора, които са паднали от гадно дърво и са се удряли във всяка клонка по пътя си надолу".
Цените за членство в подобни "клубове" варират от 19.95 до 59.95 щ. долара. Размерът на този необятен "любовен посреднически бизнес" се оценява на 932 млн. щ. долара от Асоциацията на онлайн издателите и на 4 млрд. щ. долара от щатската фирма за рисков капитал Canaan Partners.
Публикувай нов коментар