Кока-Кола продължава да е най-ценната марка в света

Технологични компании като Apple, Google, Microsoft, Intel и HP са класирани в челната десетка

14:10, 06 Октомври, 2011 0 коментара

Най-ценната марка в света остава Coca-Cola, а най-голям ръст бележи Apple, която вече е сред първите десет най-ценени марки в света. Това показват резултатите от проучване на компанията „Интербрандс”, цитирано от агенция КРОСС.

Първите десет технологични марки в класацията са собственост на компании от САЩ. Сред марките на организации от другите държави най-ценна е Toyota, която се класира на 11-то място.

Coca-Cola е лидер в класирането още от 2000 г., когато започва да се прави и това изследване. През миналата година нейната стойност се е увеличила с два процента, достигайки 71,861 млрд. долара.

Второто място в класацията принадлежи на IBM, а третото – на Microsoft. От технологичните компании в групата на десетте най-добри e още Google, a позиция по-надолу са Intel, Apple и HP.

Най-голям спад отбелязва Nokia, която вече е на 14-та позиция, а стойността и е спаднала с 15%.

Яна Вичева

Публикувай нов коментар

Съдържанието на това поле е поверително и няма да бъде показвано публично.
Image CAPTCHA