Булстрад Живот: сред целия застрахователен сектор ни отличава обслужването

Компанията въвежда облачната CRM система Salesforce.com

15:05, 17 Май, 2017 0 коментара

Булстрад Живот VIG е една от водещите компании на българския животозастрахователен пазар, с над 20 годишен успешен опит в предлагането на решения за животозастраховане, както за индивидуални, така и за корпоративни клиенти. През 2013 г. компанията стартира Здравната услуга в отговор на нарастващата нужда от по-надеждна здравна грижа, качествено здравно обслужване и повече възможности за постигане на широк спектър от медицински услуги на територията на България.

В момента компанията е номер едно на българския здравноосигурителен пазар. През 2016г. компанията отчита 18,6 млн. лв. (9.51 млн. евро) премиен приход от здравно осигуряване и 22% пазарен дял в този сегмент. Според последните данни приблизително 40 000 клиенти получават висококачествено здравно обслужване 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, съгласно здравноосигурителната грижа, осигурена от "Булстрад Живот". Това, което прави тази застраховка уникална, е качеството на услугата от една страна, а от друга - иновациите, въведени за по-голямо удобство на клиентите. През 2015 година Булстрад Живот въвежда облачната CRM система Salesforce.com. Отличително за проекта е, че платформата, позната като мощен инструмент за продажби, се прилага за обслужване на клиенти.

На база на CRM системата е разработено уникално собствено приложение за смартфони, наречено B- Assist. Този дигитален „личен асистент“ може да се инсталира от всеки потребител на здравно застраховане в Булстрад Живот. Чрез приложението потребителят може да подава директно заявки за записване на час за лекар, например. Заявките се обработват бързо и до минути човекът получава нотификация с потвърждение за дата и час при желания медицински специалист. Потвърдените часове се синхронизират с личния календар в телефона – за напомняния. Не на последно място този подход осигурява дискретност, тъй като човекът не се налага да обяснява на глас своите здравни проблеми, ако се намира в офис. Информацията за заявките от B-Assist се попълва директно в CRM системата Salseforce.

Ins Editor 5

Публикувай нов коментар

Съдържанието на това поле е поверително и няма да бъде показвано публично.
Image CAPTCHA